Muistilista tietotarpeista tapahtuman perustamiseksi

Tapahtuman perustamiseksi myyntiin tarvitaan oheisessa luettelossa mainitut. Voit syöttää tiedot suoraan Evention hallintapaneelissa (Tapahtumat > Uusi tapahtuma).

  • Tapahtuman nimi (näkyy verkkokaupassa ja lipuissa)
  • Tapahtuman ajankohta: päivämäärä ja alkuaika (näkyy verkkokaupassa ja lipuissa); vaihtoehtoisesti myös päättymispäivä ja -aika
  • Tapahtumapaikan tiedot: nimi ja osoite
  • Enimmäiskapasiteetti: montako henkilöä tapahtumassa voi vierailla
  • Tapahtuman kuva (PNG tai JPG-muodossa, suositeltava koko 1100 x 410 px)
  • Tapahtuman lyhyt ja pitkä esittelyteksti
  • Lipputyyppien nimet, hinnat ja alv-kanta
  • Myynnin avaamisen ajankohta, jos myynti avataan ajastetusti
  • Myynnin lopettamisen ajankohta, jos myynti suljetaan ajastetusti (oletuksena myynti sulkeutuu tapahtuman alkaessa)
Oliko tästä artikkelista hyötyä? Kiitos vastauksestasi Arviointi epäonnistui

Tarvitsetko apua? Ota yhteyttä Ota yhteyttä