Muistilista tietotarpeista tapahtuman perustamiseksi
Tapahtuman perustamiseksi myyntiin tarvitaan oheisessa luettelossa mainitut. Voit syöttää tiedot suoraan Evention hallintapaneelissa (Tapahtumat > Uusi tapahtuma).
- Tapahtuman nimi (näkyy verkkokaupassa ja lipuissa)
- Tapahtuman ajankohta: päivämäärä ja alkuaika (näkyy verkkokaupassa ja lipuissa); vaihtoehtoisesti myös päättymispäivä ja -aika
- Tapahtumapaikan tiedot: nimi ja osoite
- Enimmäiskapasiteetti: montako henkilöä tapahtumassa voi vierailla
- Tapahtuman kuva (PNG tai JPG-muodossa, suositeltava koko 1100 x 410 px)
- Tapahtuman lyhyt ja pitkä esittelyteksti
- Lipputyyppien nimet, hinnat ja alv-kanta
- Myynnin avaamisen ajankohta, jos myynti avataan ajastetusti
- Myynnin lopettamisen ajankohta, jos myynti suljetaan ajastetusti (oletuksena myynti sulkeutuu tapahtuman alkaessa)