En saanut lippujani, vaikka maksu on veloitettu tililtäni

  1. Tarkista roskapostikansio:
    Lippuviesti saattaa toisinaan päätyä roskapostikansioon, joten tarkistathan sen ensin.
  2. Tarkista muut kansiot:
    Sähköpostintarjoaja voi luokitella lippuviestit esimerkiksi "Tarjoukset" tai "Muut"-kansioon. Suosittelemme tarkistamaan myös nämä kansiot.
  3. Viiveet sähköpostiliikenteessä:
    Huomioithan, että sähköpostin toimituksessa voi esiintyä jopa tunnin viiveitä. Jos olet saanut lipun tekstiviestillä, voit käyttää siinä olevaa linkkiä lipun avaamiseen.
  4. Maksun kirjautuminen:
    Liput toimitetaan sinulle heti, kun maksusi on kirjautunut järjestelmäämme. Joissain tapauksissa maksun kirjautumisessa voi olla viiveitä.

    • Jos tapahtumaan on aikaa yli 2 arkipäivää, voit odottaa rauhassa.
      Maksutapahtumat kirjautuvat pankkien viiteaineistosta viimeistään kahden pankkipäivän kuluttua, jolloin maksu kirjautuu automaattisesti.
    • Jos tapahtumaan on alle 2 arkipäivää, ota yhteyttä Evention asiakaspalveluun asiakaspalvelu@eventio.fi . Liitä viestiin mukaan esimerkiksi kuvakaappaus tai kuva kuitista.
Oliko tästä artikkelista hyötyä? Kiitos vastauksestasi Arviointi epäonnistui

Tarvitsetko apua? Ota yhteyttä Ota yhteyttä