Asiakkaan lisäys ilmoittautumistapahtumaan

Järjestäjä voi itse tarvittaessa käydä lisäämässä asiakkaan ilmoittautumistapahtumaan, jos vaikka asiakas ei jostain syystä saa tilausta vietyä loppuun tai ilmoittautuminen on ehtinyt päättyä. Ilmoittautumisesta voidaan asiakkaalle lähettää maksulinkki sähköpostiin tai se voidaan muuttaa nollahintaiseksi ja vastaanottaa maksu käteisenä.

Aloitetaan painamalla uusi myynti nappia sivun oikeasta ylälaidasta.

Avautuneesta ikkunasta valitaan haluttu tapahtuma painamalle valitse painiketta.

Pudotusvalikosta valitaan tuote osallistujalle ja painetaan lopuksi lisää ilmoittautuminen.

Seuraavaksi avautuu ikkuna, johon lisätään asiakkaan henkilötiedot sekä muut osallistujatiedot, kuten matka, sarja ja seura.

Kun tarvittavat tiedot on lisätty painetaan lopuksi tallenna painiketta sivun alaosasta.

Siirrytään nyt takaisin tarkastelemaan tilausta. Nopeinten se käy painamalla sinistä tilausnumeroa vasemmassa ylälaidassa.

Vaihtoehtoina on lähettää asiakkaalle maksulinkki sähköpostiin tai tehdä nollahintainen tilaus. 

Vaihtoehto 1 Maksulinkin lähetys

Tässä asiakkaalle lähtee sähköpostiviestinä maksulinkki, jota seuraamalla he voivat maksaa tilauksen normaalisti käyttäen verkkopankkia.

1. Valitse tilaukselle eräpäivä

2. Valitse maksutavaksi verkkomaksu pudotusvalikosta

3. Tallenna tilaustiedot

4. Lähetä maksulinkki

5. Avautuneesta ikkunasta valitse lähetä sähköposti täppä

6. Lisää kenttään asiakkaan sähköpostiosoite

7. Paina lähetä maksulinkki

Vaihtoehto 2 Nollahintainen tilaus

Tapahtuman järjestäjä sopii asiakkaan kanssa maksutavasta. Tästä ei automaattisesti lähde asiakkaalle kuittia tai muuta sähköpostiviestiä.

1. Painamalla hintaa avautuu ikkuna, josta tuotteen hinta muutetaan 0 ja tallennetaan

2. Valitaan tuote painamalla täppää

3. Lopuksi vahvistetaan tilaus 

Oliko tästä artikkelista hyötyä? Kiitos vastauksestasi Arviointi epäonnistui

Tarvitsetko apua? Ota yhteyttä Ota yhteyttä