Miten peruutan tapahtuman?

1. Avaa "Tapahtumat" -välilehti hallintapaneelin yläreunasta.

2. Etsi peruutettava tapahtuma ja avaa tapahtuma-asetukset klikkaamalla tapahtuman nimeä.

3. Tämän jälkeen siirry kohtaan "Peruutus/poisto". Anna peruutukselle syy ja paina "Peruuta tapahtuma".

4. Kun tapahtuma on peruutettu, järjestelmä siirtyy automaattisesti takaisin "Tapahtumat" -välilehdelle.

- On hyvä asiakkaita huomioiden käydä asettamassa tapahtuma näkyvästi peruutetuksi eikä niin, että tapahtuma vain katoaa sivuilta. 

5. Tässä kohtaa tulee valita tapahtumalistasta kyseessä oleva peruutettu tapahtuma ja valita tapahtuman hallintapaneelista kohta "Näkyvyys ja saatavuus"

6. Avattuasi "Näkyvyys ja saatavuus" -välilehden tulee valita kohdan "Näkyvyys" -valikosta vaihtoehto "Näkyvissä, ei myynnissä" ja lisätä "Tarkentava teksti" -osioon teksti "Peruutettu". Tällöin verkkokaupassa tapahtuma näkyy peruutettuna ja asiakkaat eivät jää ihmettelemään äkillisesti kadonneita tapahtumia.

7. Lopuksi tulee tallentaa tiedot painikkeista "Tallenna saatavuusasetukset" ja sen jälkeen "Tallenna tapahtumatiedot".

Oliko tästä artikkelista hyötyä? Kiitos vastauksestasi Arviointi epäonnistui

Tarvitsetko apua? Ota yhteyttä Ota yhteyttä